Newyorkerbyheart

Kategoriarkiv: Dagbog

Pressetur til Festival del Prosciutto di Parma, dag 3…….

27 september , 2012 - af Newyorkerbyheart - Kategori: Dagbog, Pressetur, Rejser, Shopping - Tags: ,

Det blev ikke til særlig meget søvn og selvom jeg faktisk kunne have sovet længe, så vågnede jeg allerede klokken 08.30 efter en meget urolig nat. Jeg gik ned og fik morgenmad og så gik Taina og jeg på kuffertjagt. Butikkerne i Italien har ikke åbne om søndagen, men vi var heldige at der var [...]

Pressetur til Festival del Proscuitto di Parma, dag 2………….

Vi skulle mødes kl. 09.30 ved bussen, så jeg var allerede oppe klokken 08.30 for at nå at spise morgenmad. Der ventede mig et stort morgenbuffet, hvor der var røræg, kogte æg, bacon, pølse, forskellige skinker – deri blandt proscuitto di Parma – forskellige oste, frisk frugt, forskellige yoghurt, müsli, forskellige friskpresset juice, smoothies, marmelader, [...]

Pressetur til Festival del Proscuitto di Parma, dag 1………….

Da jeg blev inviteret på en pressetur til Parma for at deltage i Festival del Proscuitto di Parma blev jeg glad og meget overrasket, det tog mig ikke ret lang tid at sige ja tak. Jeg er super glad for at jeg takkede ja, for det var en fantastisk tur og jeg mødte nogle virkelig [...]

Weekendophold: Faaborg…….

Som jeg har nævnt et par gange var vi i Faaborg i weekenden. Naboerne holdt fest i et telt lige udenfor vores stuevinduer, så vi tænkte at det var bedst at fordufte og få vores nattesøvn et andet sted Vi vidste ikke helt hvor vi ville hen i starten. Først havde vi overvejet Skive, fordi [...]

Storbyferie: Prag, dag 5 – hjemrejse……..

15 august , 2012 - af Newyorkerbyheart - Kategori: Dagbog, Ferie/rejser, Storbyferie - Tags: , , ,

Jeg havde mildt sagt haft en elendig nat (igen) og det samme have kæresten, fordi jeg havde holdt ham vågen med min søløve-hoste. Vi skulle ikke være ude af vores hotelværelse førend kl. 12.00, men vi ville først blive hentet kl. 15.30 af vores taxi for at blive kørt til lufthavnen, så der var nogle [...]

Side 1 af 151234510Sidste »

Jeg er også på Twitter

Mine netværk

Abonnere med e-mail

Protected by Copyscape Plagiarism ScannerCOPYRIGHT TILHØRER NEWYORKERBYHEART
- derfor er det ULOVLIGT at kopiere indhold herfra. Det gælder billeder OG tekst!